wtorek, 13 listopada 2012

liebster blog


zostałam nominowana przez Kamę zaczynam!
1. Polska czy Emigracja? Polska
2. Zima czy lato?zdecydowanie lato
3. Psy czy koty?i jedne i drugie
4. Wino czerwone czy białe?czerwone
5. Jedynak czy nie?mam dwóch starszych braci
6. Ulubiony film?"Kate @ Leopold", "Och,Karol 2"
7. Książka czy film?książka
8. Woda czy sok?woda
9. Domowniczka czy podróżniczka?zimą domowniczka ,latem podróżniczka
10. Kanapa czy sport?kanapa:(
11. Ulubiona książka?"Medicus" - Noah Gordon

Moje pytania
1.słońce czy deszcz?
2.obiad w domu czy na mieście?
3.makijaż czy bez makijażu?
4.kino czy teatr?
5.awanturnica czy "do rany przyłóż"
6.poranny ptaszek czy śpioch?
7.mięsożerca czy wegetarianka?
8.auto czy rower?
9.kolor oczu?
10.tipsy czy swoje paznokcie?
11.ulubiony napój?

Nominuję
Mamę Sophie
Kasię mamę Zuzy
i wszystkich ,którzy mają chęć się pobawić:)

4 komentarze:

  1. Fajna jest ta zabawa bo można poznać lepiej osoby nominowane :))) Ja jednak ciągle nie mogę zabrać się do odpowiedzenia na pytania :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki !!! A to moje odpowiedzi , bo ide na łatwizne nie chce mi sie wymyślać nowych pytań ;)
    W słońcu , obiad na mieście , bez makijażu i w kinie.
    5- tak po środku
    Mięsożerca na rowerze ;)
    Niebiesko szare oczy i moje raczej krutkie paznokcie maznięte bezbarwnym , a w ręku kufer piwa !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. no to ja tez odpowiadam tutaj:;-)słońce, obiad na mieście, bez makijażu, teatr, czasami do rany czasami z raną, ranny ptaszek, mięsożerca, czasami rower, częściej auto, bo wszędzie brakuje czasu, niebieskie , swoje pazury, osttanio woda niegazowana;-) dziękuje

    OdpowiedzUsuń