piątek, 17 sierpnia 2012

magia telewizji


8 komentarzy:

  1. :) Ciekawy program lub bajka. A może to program o kotach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to, u mnie ze starszą córą też tak wygląda, zamiast psa jest kot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe co te zwierzaki myślą jak oglądają tv:)

      Usuń
  3. Czy Twój piesek to nie przypadkiem moja Perełka?
    Od tyłu jest identyczna :P
    (jedyne zdjęcie jakie mam: http://ewelina-szlabs.blogspot.com/2012/08/sierpniowy-poranek.html)

    Kurde, mój Alan odkąd zaczął widzieć to tylko reklamy i reklamy, a jak się skończą to już zły ;p

    PS Dziękuje za wsparcie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój to labladorek ,a krawatkę ma identyczną jak Twój psiak! jeszcze napisz ,że ma białą końcówkę ogonka ,a będą bliźniaki:))) ha,ha

      Usuń
  4. moja Oliśka przy oglądaniu reklam co chwilę krzyczy"kupis mi mamo to! najlepiej wszystko by chciała mięć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe nawet piesek zahipnotyzowany:-p

    OdpowiedzUsuń