poniedziałek, 13 sierpnia 2012

versatile blogger

Ku miłemu zaskoczeniu zostałam wytypowana przez Ewę-mamę Sophie.dziękuję bardzo :)A teraz 7 rzeczy,których jeszcze o mnie nie wiecie: 1.noszę soczewki kontaktowe 2.zostało mi 16 kg do zrzucenia ,aby wrócić do wagi z przed dzieci 3.jestem strasznie złośliwa i upierdliwa 4.uwielbiam kawę z mlekiem i zieloną herbatę 5. odkąd urodziła się Oliśka moje życie wywróciło się do góry nogami 6.nie lubię bałaganu 7.chciałabym być blondynką ,jeszcze dodam 8.jestem noga z tych różnych komputerowych trików O,kurcze ciężko jest tak napisać tyle rzeczy o sobie naraz! A teraz nominuję:Annę mamę Kacperka (herbata ze szklanki)

6 komentarzy:

  1. Dziekuję za zaproszenie, co do tych kg to ja się dopisuje:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko ok , ale czemu blOndykna ?? ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo już znudziły mi się ciemne,bo blond jest sexy,bo blond jest fajny!na razie doszłam do rudości:)

      Usuń
    2. A ja zawsze bylam blond , i mi tez juz sie znudzil i chciala bym byc brunetka ;)))

      Usuń
  3. Ciekawych rzeczy się dowiedziałam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To znamy cię ciut lepiej :)))

    OdpowiedzUsuń